Hallo Nederland: branding & campagne

Een geweldig leuk project die wij graag met iedereen willen delen

Hallo Nederland, Omroep MAX

22-12-2014

Een geweldig leuk project die wij graag met iedereen willen delen

Het betreft het nieuwe nieuwsprogramma van MAX "Hallo Nederland". Vanaf het prille begin zijn wij betrokken bij dit waarschijnlijke (weer) succesvolle nieuwe TV format van Jan Slagter zelf.

Het logo (de Nederlandse kaart opgebouwd uit oranje-3D-vormige cirkels waarbij elke cirkel voor nieuws uit die regio staat) is als eerste tot stand gekomen. Daarop volgend de complete stijl; kleuren combinatie, de basis layout en positie/houding van de presentatoren. Deze vertaalde we naar een layout ontwerp voor o.a. de bushalte posters (abri's), de billboard en diversen advertentie's en andere media-uitingen. Het puntje op de i werd het bedenken en ontwerpen van de achtergrond beelden in het decor en tv scherm lay-out. Dit alles is te bewonderen elke maandag t-m vrijdag om 17.40 uur op NPO2

Veel Nederlands Nieuws plezier!

Jan Slagter (directeur MAX): ,,Met Hallo Nederland gaat een langgekoesterde wens van mij in vervulling. Frans Klein (directeur TV NPO): Hallo Nederland is het soort nieuwsprogramma dat we nog niet hebben. Dichtbij de belevingswereld van mensen.

Bekijk de reportages